Kvinna förd till sjukhus med ambulans efter att ha kört i diket på E22:an söder om Mönsterås

Trasig bilruta och olyckstriangel
Bilden är en genrebild: Foto: Freepik/ON365

ANNONS

MÖNSTERÅS

En kvinna fördes till sjukhus med ambulans, med ryggsmärtor, efter att ha kört i diket på E22:an tre och en halv kilometer söder om Mönsterås, i norrgående riktning.

Sex stolpar var nerkörda.

Larmet om singelolyckan kom in vid 07.30-tiden på lördagsmorgonen.

Bilen bärgas från platsen.

Det finns ingen misstanke om brott.

Vägen var helt avstängd i norrgående riktning under en halvtimma ungefär och trafiken leddes om via Ramsås.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS