Larm om bil i diket – men när styrkorna kom fram var bilen borta

Räddningstjänstens brandbil
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Klockan 14.35 på onsdagen, den 3 juni, inkom ett larm om en singelolycka på Södra Fabriksgatan i Oskarshamn.

På trygghets- och larmcentralen konstaterar man att en inringare berättade om en bilist som hade kört ner i diket.

Men när räddningstjänsten och polisen kom fram till platsen, så fanns det ingen bil diket.

Bilisten i fråga måste ha tagit sig upp därifrån och kört vidare.

Polisen grävde inte vidare i fallet.

Uppdatering, torsdag:

Polisen berättar att det inte finns någon misstanke om brott.

Läs om fler singelolyckor här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
4
+1
2
+1
5
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS