OSKARSHAMN
Klockan 14.35 på onsdagen, den 3 juni, inkom ett larm om en singelolycka på Södra Fabriksgatan i Oskarshamn.
På trygghets- och larmcentralen konstaterar man att en inringare berättade om en bilist som hade kört ner i diket.
Men när räddningstjänsten och polisen kom fram till platsen, så fanns det ingen bil diket.
Bilisten i fråga måste ha tagit sig upp därifrån och kört vidare.
Polisen grävde inte vidare i fallet.
Uppdatering, torsdag:
Polisen berättar att det inte finns någon misstanke om brott.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
4
+1
2
+1
5
+1
0
