OSKARSHAMN
Vi har fått några läsarbilder från en Oskarshamnsbo som fotograferade i områdena kring Ernemar och Stångehamn på söndagen.
”Som vanligt hade jag med mig min systemkamera och tog några bilder. Medan jag var på Ernemarpiren ändrade Blå Jungfrun form och fick en helt ny skepnad. Ute vid Stångehamn kunde jag se röken från Mönsterås bruk och vindkraften på andra sidan”, skriver läsaren i ett mejl.







Här kan du se fler läsarbilder
What’s your Reaction?
+1
18
+1
2
+1
0
+1
2
+1
1
+1
2
+1
0
