Man i 90-årsåldern bestulen på kontanter: Han har hemtjänst tre gånger per dag

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

En man i 90-årsåldern, med adress i Oskarshamns kommun, har blivit bestulen på kontanter, enligt två polisanmälningar som rubriceras som grova stölder.

En dotter uppger att pengar har försvunnit från mannens plånbok, som förvarades i en kökslåda.

Vid första tillfället, någon gång mellan 15 och 21 december förra året, stals 1 500 kronor och vid det andra tillfället, 21 januari, försvann 2 500 kronor.

Mannen har hemtjänst tre gånger per dag.

Det finns ingen misstänkt i nuläget.

+1
1
+1
0
+1
4
+1
5
+1
12
+1
203
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS