Medborgarförslag: Extrabelysning till hundlekplatsen i Oskarshamn

nalle

ANNONS

OSKARSHAMN

Extrabelysning till hundlekplatsen i stadsparken.

Det är vad föreningen Hundägare i Oskarshamn vill ha.

Förslaget lyfts fram i ett medborgarförslag till kommunen.

”Vi skulle vilja ha extra lamparmaturer till befintliga belysningsstolpar vid hundlekplatsen i stadsparken. Hundlekplatsen besöks av många hundägare – men på eftermiddagarna och kvällarna är det väldigt mörkt där. Har sett att det finns lamparmaturer på befintliga belysningsstolpar vid skateboardplatsen vid Kikeboplan och sådant skulle passa oss bra”, skriver föreningen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS