Misshandelsanmälan: En person i Högsby kommun ska ha fått en smäll i magen

Högsby kommun vägskylt
Högsby kommun. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

HÖGSBY KOMMUN

En person i Högsby kommun ska ha fått en smäll i magen av en okänd gärningsperson.

Polisen har upprättat en misshandelsanmälan.

ARKVIFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS