Misstänkt rattfyllerist smet från platsen efter en singelolycka utanför Högsby

Vägskylt med Högsby
Högsby. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

HÖGSBY

Vid 13.20-tiden på lördagen fick polisen in uppgifter om att en bil hade hamnat i diket på väg 612, strax utanför Högsby.

Polis och ambulans åkte till platsen.

Det visade sig att föraren, en man i 50-årsåldern, hade lämnat platsen till fots.

Polispatrullen fick sedermera tag på honom och han är nu misstänkt för rattfylleri.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS