Misstänkt rattfyllo togs vid snabbmatställe i Oskarshamn

Sidan på en polisbil med text och emblem
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Medarbetare på en snabbmatskedja i Oskarshamn ringde till polisen strax efter midnatt och berättade att det fanns en misstanke om att en kund körde bil i berusat tillstånd.

En polispatrull åkte till platsen och den misstänkte – en man i 30-årsåldern – blåste positivt i sållningsinstrumentet.

Han medtogs för bevisblås till polisstationen och på påskdagen konstaterar polisen att han är misstänkt för grovt rattfylleri.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS