Mopedist utan rätt behörighet körde för fort i Oskarshamn

Bild på polisskylt
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

På söndagsförmiddagen upprättade polisen en anmälan om olovlig körning.

En pojke i tonåren stoppades på Norra Fabriksgatan i Oskarshamn.

Han körde moped trots att han saknar rätt behörighet.

Pojken körde dessutom för fort, 56 kilometer i timmen istället för 40.

Polisen tog mopeden i beslag för att undersöka om den är trimmad.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS