Mopedlarm sent på kvällen – polisen ryckte ut

Polisbil med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Klockan 23.38 på lördagen, den 16 maj, larmades polisen till Södertorn i Oskarshamn med anledning av att ett flertal obehöriga personer rörde på en moped som inte tillhör dem.

På platsen kunde patrullen konstatera att det gjorts åverkan runt slangar på mopeden.

Någon misstänkt gärningsperson fanns dock inte kvar på platsen.

Polisen sökte i området, men hittade inte någon som kunde kopplas till händelsen.

En anmälan om skadegörelse har upprättats.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
12
+1
1

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS