Mopedstöld i Blomstermåla

Vägskylt i Blomstermåla
Foto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

En moped har stulits på Storgatan i Blomstermåla någon gång mellan fredagen och måndagen.

Mopeden, som var låst, stod på en tomt.

Värdet på mopeden är okänt.

Det finns inga observationer som kan kopplas ihop med stölden.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS