OSKARSHAMN
Sådant som ska köras till Storskogens återvinningscentral har dumpats på återvinningsstationen i Gröndal i Oskarshamn.
Bilderna togs på måndagen den 11 maj.


What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0
+1
18
+1
5
