Nedskräpning på återvinningsstation i Oskarshamn

Nedskräpning på återvinningsstation.
Återvinningsstationen i Gröndal i Oskarshamn måndagen den 11 maj. Foto: Caroline Andersson

ANNONS

OSKARSHAMN

Sådant som ska köras till Storskogens återvinningscentral har dumpats på återvinningsstationen i Gröndal i Oskarshamn.

Bilderna togs på måndagen den 11 maj.

Nedskräpning på återvinningsstation
Foto: Caroline Andersson
Nedskräpning på återvinningsstation
Foto: Caroline Andersson
+1
0
+1
0
+1
1
+1
1
+1
0
+1
18
+1
5

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS