INSÄNDARE
Vad är det för fel på en del människor?
Detta, se bilderna från återvinningsstationen, mötte oss på söndagspromenaden i Timmernabben.
Många svarta sopsäckar med diverse innehåll; bland annat löv och trädgårdsavfall, en tom kartong efter Einhell borrmaskin, en plastdunk, en plasthink och matavfall i en plastpåse med mera.
Tydligen ”någon/några” som inte vill medverka till att Timmernabben bevaras som Smålands Riviera.
Kanske inte boende i Timmernabben?
Trädgårdsavfallet pekar ju på att det är husägare…
Dags för övervakningskameran?
Ledsen




What’s your Reaction?
+1
1
+1
0
+1
1
+1
1
+1
2
+1
6
+1
15
