Nedskräpning: ”Vad är det för fel på en del människor?”

Bild på en svart sopsäck.
En sopsäck på en återvinningsstation i Timmernabben. Foto: Privat

ANNONS

INSÄNDARE

Vad är det för fel på en del människor?

Detta, se bilderna från återvinningsstationen, mötte oss på söndagspromenaden i Timmernabben. 

Många svarta sopsäckar med diverse innehåll; bland annat löv och trädgårdsavfall, en tom kartong efter Einhell borrmaskin, en plastdunk, en plasthink och matavfall i en plastpåse med mera.

Tydligen ”någon/några” som inte vill medverka till att Timmernabben bevaras som Smålands Riviera.

Kanske inte boende i Timmernabben?

Trädgårdsavfallet pekar ju på att det är husägare…

Dags för övervakningskameran?

Ledsen

En sopsäck på en återvinningsstation.
Foto: Privat
Flera sopsäckar och annat skräp ligger på en återvinningsstation.
Foto: Privat
Matavfall i en platspåse.
Foto: Privat
En kartong, en vattendunk och en sopsäck på en återvinningsstation.
Foto: Privat

Läs fler insändare här

+1
1
+1
0
+1
1
+1
1
+1
2
+1
6
+1
15

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS