Nu kan du anmäla ditt fotbollslag till Rödsle Veterancup

En fotboll som hamnat i nätet
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

OSKARSHAMN

Planen är att Rödsle Veterancup ska avgöras lördagen den 4 september.

Det är den femte upplagan i ordningen, och därmed femårsjubileum.

Fotbollscupen för veteraner arrangeras av Rödsle BK.

Matcherna spelas på Fredriksbergs IP i Oskarshamn.

Från och med idag, den 26 februari, går det bra att anmäla sitt lag till turneringen.

Veterancupen ställdes in i höstas, på grund av coronapandemin.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS