Nytt bidrag till majblommeföreningarna

Stadshuset i Oskarshamn
Stadshuset i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Majblommeföreningarna får ett kommunbidrag på 300 000 kronor under det innevarande året.

Samtliga fullmäktigepartier i Oskarshamns kommun är överens om att majblommeföreningarna ska få ett bidrag, för att kunna fortsätta med sitt viktiga arbete och ge bidrag till barn och ungdomar som behöver hjälp.

Beslutet är kopplat till den pågående coronapandemin.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS