Olycka: Bil hamnade i diket

Varningstriangel olycka med bilar i bakgrunden
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

KRISTDALA

Strax efter klockan 18 på tisdagen inkom ett larm om en singelolycka på länsväg 711 i höjd med Råsvik, söder om Kristdala.

Det var en bil som av okänd anledning gick ner i diket och det var fordonet som larmade på egen hand.

Bilisten konstaterade att han kom för långt ut i gruset.

Olyckan ledde inte till några personskador, det rapporteras enbart om skador på bilen.

Bilisten löste bärgningsproblematiken själv.

Det finns ingen misstanke om brott, berättar Leif Fransson, presstalesperson i polisregion syd.

Läs fler polisnyheter här

+1
6
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
2
+1
2

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS