Olycka: Bilist fördes till sjukhus med ambulans

Ambulans
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

MÖNSTERÅS

Vid 11.40-tiden på onsdagen inkom ett larm om en singelolycka på länsväg 641 utanför Grimhult, mellan Mönsterås och Fliseryd.

Polisen berättar att en bilist hade kört av vägen.

Föraren fördes till sjukhus med ambulans.

Enligt Region Kalmar läns olycksfallsrapport är vederbörande, en man i 65-årsåldern med adress i norra länet, lindrigt skadad och inlagd på vårdavdelning på Länssjukhuset i Kalmar.

Läs mer om polisen här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
2
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS