INSÄNDARE
Hallå, alla politiker i Oskarshamns kommun!
Efter det öppna brevet från Kristdala Hemtjänst och insändarna om äldreomsorgen och OF, så har inte någon politiker lyckats ge ett riktigt svar på vad deras parti ska göra, eller vill göra, ni säger bara att det är allvarligt, beklagligt och så vidare.
Men det är så här det är inom omsorgen, så välkommen till verkligheten!
En som jobbar i kommunen, och det har jag gjort i 35 år
What’s your Reaction?
+1
19
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
