Omsorgsanställd: ”Välkommen till verkligheten!”

Vårdare håller äldre man i handen
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

INSÄNDARE

Hallå, alla politiker i Oskarshamns kommun!

Efter det öppna brevet från Kristdala Hemtjänst och insändarna om äldreomsorgen och OF, så har inte någon politiker lyckats ge ett riktigt svar på vad deras parti ska göra, eller vill göra, ni säger bara att det är allvarligt, beklagligt och så vidare.

Men det är så här det är inom omsorgen, så välkommen till verkligheten!

En som jobbar i kommunen, och det har jag gjort i 35 år

Läs fler insändare här

+1
19
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS