Onsdagens trafikolyckor vid Århult har resulterat i två polisanmälningar

olyckstriangel och polisbil i mörker med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén/ON365

ANNONS

ÅRHULT

De två trafikolyckorna på riksväg 37, i och i närheten av Århult utanför Oskarshamn, på onsdagen har resulterat i två polisanmälningar om vållande av kroppsskada.

I det ena fallet är en man i 35-årsåldern misstänkt efter att ha kört in i en bil bakifrån.

I det andra fallet rör det sig om en man i 20-årsåldern som också körde in i en bil bakifrån.

Bilisterna i fråga ska inte ha hållit tillräckligt stort avstånd till framförvarande bil.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS