INSÄNDARE
Hur länge ska denna grenhög ligga kvar?
Den ligger precis utanför Kristinebergskolan i Kristineberg i Oskarshamn och har så gjort ett bra tag.
Jag har vid flertal gånger sett barn längst upp på denna hög.
Det är bara en tidsfråga innan någon gör sig allvarligt illa.
Vem har ansvaret? Kommunen?
Något måste göras oavsett och det väldigt skyndsamt!
Anette Carlsson, orolig mamma
What’s your Reaction?
+1
16
+1
1
+1
3
+1
1
+1
1
+1
3
+1
1
