Oskarshamns kommun har fått in ett klagomål: ”Dåligt och arrogant”

Ett vattenglas
Genrebild, ett glas med vatten. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

”När ni stänger av vattnet – kan ni inte ha bättre framförhållning än att lägga en lapp sent på kvällen/morgonen innan ni stänger av vattnet?”

Det skriver en person i ett klagomål till Oskarshamns kommun.

”Dåligt och arrogant. Normalt och vettigt är väl att meddela minst ett par dagar innan när det är planerat arbete”, skriver personen ifråga.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS