INSÄNDARE
Jag besökte Södertorns återvinningsstation i dag.
Där fanns det diverse bröte.
Uppenbarligen orkade inte personerna i fråga åka till Storskogens återvinningscentral, där den här typen av grejer ska lämnas.
Bränslepriserna har stigit, kanske ville de spara bränsle?
Och kanske är det bättre att någon annan får städa efter dem som aldrig lär sig…
Tur att det fortfarande finns några med förnuftet i behåll i alla fall, annars skulle det ligga skräp överallt i Oskarshamn.
Diken är ett annat ställe där en del slänger sitt avfall samt möbler med mera.
Oskarshamnsbo


What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
19
+1
7
