Oskarshamnsbo: Så här såg det ut på återvinningen i dag

Skräp på återvinningsstation.
Så här såg det ut på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn på söndagen den 17 maj. Foto: Privat

ANNONS

INSÄNDARE

Jag besökte Södertorns återvinningsstation i dag.

Där fanns det diverse bröte.

Uppenbarligen orkade inte personerna i fråga åka till Storskogens återvinningscentral, där den här typen av grejer ska lämnas.

Bränslepriserna har stigit, kanske ville de spara bränsle?

Och kanske är det bättre att någon annan får städa efter dem som aldrig lär sig…

Tur att det fortfarande finns några med förnuftet i behåll i alla fall, annars skulle det ligga skräp överallt i Oskarshamn.

Diken är ett annat ställe där en del slänger sitt avfall samt möbler med mera.

Oskarshamnsbo

Skräp på återvinningsstation.
Foto: Privat
Skräp på återvinningsstation.
Foto: Privat

Läs fler insändare här

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
19
+1
7

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS