Person behandlades med syrgas efter bilbrand i Blomstermåla

Räddningstjänstens fordon
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

På måndagseftermiddagen fick räddningstjänsten ge syrgas till en person efter en bilbrand i närheten av soptippen i Blomstermåla.

Bilen började, av okänd anledning, brinna i motorrummet.

En person befann sig i bilen och denne andades in rök i samband med branden.

Den brandskadade bilen bärgas bort från platsen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS