Person i Fliseryd har blivit anmäld efter att ha genat över en hustomt

Skylt i Fliseryd vinter
Genrebild, Fliseryd. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

FLISERYD

En person har blivit anmäld efter att ha genat över en hustomt i Fliseryd.

Händelsen utspelade sig i fredags natt.

Personen ifråga har inte förstört något, men en anmälan om hemfridsbrott har ändå upprättats.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS