Kvinna lade ifrån sig mobilen på Biltema – då försvann den

Biltema i Oskarshamn. Foto: Peter A Rosén
Biltema i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

En kvinna i 60-årsåldern polisanmäler en stöld efter att ha förlorat sin mobiltelefon i kafédelen på Biltema i Oskarshamn.

Det var vid 14-tiden på onsdagen, den 13 maj, som den försvann.

ON pratar med Katarina Rusin, presstalesperson i polisregion syd, på fredagen – och hon berättar att kvinnan lade ifrån sig mobiltelefonen i Biltemas kaféområde.

När hon skulle hämta den, så var den plus bankkort borta, och butiken har inte fått in mobilen.

Värdet på telefonen är okänt.

Läs fler polisnyheter här

+1
0
+1
0
+1
1
+1
6
+1
0
+1
12
+1
12

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS