OSKARSHAMN
En kvinna i 60-årsåldern polisanmäler en stöld efter att ha förlorat sin mobiltelefon i kafédelen på Biltema i Oskarshamn.
Det var vid 14-tiden på onsdagen, den 13 maj, som den försvann.
ON pratar med Katarina Rusin, presstalesperson i polisregion syd, på fredagen – och hon berättar att kvinnan lade ifrån sig mobiltelefonen i Biltemas kaféområde.
När hon skulle hämta den, så var den plus bankkort borta, och butiken har inte fått in mobilen.
Värdet på telefonen är okänt.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
1
+1
6
+1
0
+1
12
+1
12
