OSKARSHAMNS KOMMUN
Någon gång mellan klockan 08.30 och 10.00 i torsdags, den 16 april, blev en elev, som går på en skola i Oskarshamns kommun, av med sin mobiltelefon under skoltid.
Mamman fick reda på detta dagen därpå och det visade sig att dottern senare under den aktuella dagen fick tillbaka mobiltelefonen.
En flicka på skolan ska ha tagit den.
Men den är alltså återlämnad, den var borta i en och en halv timme.
En anmälan om grov stöld är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på måndagen.
What’s your Reaction?
+1
2
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
3
+1
0
