Polisanmälan: Repad bil på sjukhusparkeringen i Oskarshamn

Parkering utanför Oskarshamns sjukhus
Parkering utanför Oskarshamns sjukhus. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen har fått in en polisanmälan från Oskarshamn.

Förardörren på en bil, som stod parkerad på sjukhusparkeringen, repades någon gång mellan klockan 07 och 17 på tisdagen.

Det rör sig om två repor.

En anmälan om brott mot trafikförordningen har upprättats.

ARIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS