Polisen fick in ett larm om panikskrik i Norrtorn tidigt på söndagen

En parkerad polisbil framför stenhus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 5.20-tiden på söndagsmorgonen fick polisen in ett larm om panikskrik i Norrtorn, Oskarshamn.

Flera personer ska ha hört någon som skrek i panik flera gånger.

En polispatrull åkte till platsen och sökte av området.

”Men man anträffade ingen skadad person eller någonting som kan sättas i samband med detta. Ärendet är avslutat”, säger Evelina Olsson, presstalesperson i polisregion syd.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS