Polisen grep en man sent på kvällen – ska ha misshandlat sin partner

Kvinna som sitter hukad och polisens emblem
Bilden är en genrebild. Foto: Canva/Fotoaktuen

ANNONS

OSKARSHAMNS KOMMUN

Polisen grep en man i 40-årsåldern på en adress i Oskarshamns kommun på lördagskvällen, den 2 maj.

Han är misstänkt för att ha misshandlat sin partner.

Larmet kom in klockan 21.24 och både polisen och ambulansen ryckte ut.

– Man ringde in och sa att en kvinna hade snubblat och skadat sig – men när vi kom till platsen, så uppstod det en misstanke om att hon i stället hade blivit misshandlad av en man som hon är i en relation med, berättar Sara Andersson, presstalesperson i polisregion syd, på söndagsmorgonen.

Kvinnan är i 45-årsåldern.

Skadeläget är okänt.

Läs fler polisnyheter här

+1
2
+1
0
+1
2
+1
0
+1
8
+1
4
+1
3

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS