Polisen stoppade en körkortslös bilist i Påskallavik

Påskallaviks vägskylt
Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

PÅSKALLAVIK

På fredagsmorgonen stoppade polisen en körkortslös bilist, en man i 35-årsåldern, i Påskallavik.

Mannen har varit ute och kört tidigare, trots att han saknar körkort, och polisen upprättade därför en anmälan om grov olovlig körning.

FOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS