Polisen stoppade en körkortslös bilist mellan Blomstermåla och Ålem tidigt på måndagen

En parkerad polisbil framför stenhus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA/ÅLEM

Polisen stoppade en körkortslös bilist på riksväg 34, mellan Blomstermåla och Ålem, vid 7-tiden på måndagsmorgonen.

Bilisten, en man i 60-årsåldern, fastnade i en fordonskontroll.

En anmälan om grov olovlig körning upprättades, vilket är rubriceringen som polisen använder sig av när körkortslösa personer är ute och kör vanemässigt.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS