Privatperson i Oskarshamn varnar: ”Dagligen så är barn på isen och leker – snart brister den”

ANNONS

OSKARSHAMN

Servicecenter i Oskarshamns kommun har fått in en synpunkt från en privatperson.

”Önskar att man sätter upp en varningsskylt vid dammen bakom Djurparkskiosken (i Oskarshamn)”, skriver personen ifråga, som vill påminna folk om att man inte ska vara på isen.

”Dagligen så är barn på isen och leker – snart brister den”, skriver personen.

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS