Räddningstjänsten fick in ett larm om att en man hade fastnat i en skylift

Räddningstjänstens brandbil
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

ALLGUNNEN

Vid 11-tiden på måndagsförmiddagen fick räddningstjänsten in ett räddningslarm från Allgunnen, utanför Högsby.

På trygghets- och larmcentralen berättar man att en man hade fastnat i en skylift.

En räddningsstyrka ryckte ut och hjälpte honom. Han är nere på marken igen.

Arkivfoto: Peter A Rosén

+1
24
+1
0
+1
0
+1
2
+1
4
+1
3
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS