SD-politiker hoppar av från uppdrag i Oskarshamn

Stadshuset i Oskarshamn
Stadshuset i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Två sverigedemokrater hoppar av från uppdrag inom kommunpolitiken i Oskarshamn.

Det rör sig om Peter Bohman – som lämnar sin plats som ledamot i bildningsnämnden och platsen som ersättare i styrelsen för Sjöfartshotellet – samt Johanna Bäckström Wörmke som lämnar uppdraget som ersättare i bildningsnämnden.

Orsaken bakom avhoppen är okänd.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS