Skadegörelse på två bilar på Storgatan i Blomstermåla

En parkerad polisbil framför stenhus snett bakifrån
Genrebild, polisen. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

BLOMSTERMÅLA

Polisen har fått in två skadegörelseanmälningar från Blomstermåla.

I det ena fallet handlar det om en av kommunens bilar som stod parkerad på Storgatan.

Den har fått en buckla på bakluckan – och detta ska ha hänt någon gång mellan klockan 21.30 den 4 mars och klockan 14.00 den 5 mars.

Det finns ingen misstänkt gärningsperson i skrivande stund.

En privatpersons bil har blivit attackerad på samma gata. Anmälan kom in i måndags.

Vindrutetorkaren på bakrutan har brutits av.

Det finns ingen misstänkt gärningsperson i nuläget.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS