MÖNSTERÅS
Någon gång mellan 17 och 20 april slog någon sönder en sidoruta på en firmabil som stod parkerad på Södra vägen i Mönsterås.
Detta upptäcktes på måndagsmorgonen.
En skadegörelseanmälan är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på onsdagen.
What’s your Reaction?
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
1
+1
5
