Slog till på natten: Bröt upp fönster och tog sig in i garage

Person som håller i kofot vid ett förnster
Bilden är en genrebild. Foto: Freepik

ANNONS

KRISTDALA

Någon gång under natten mellan 22 och 23 april tog sig någon eller några in i ett garage på en adress i Kristdalaområdet.

I polisanmälan berättas det om ett uppbrutet fönster.

I garaget finns det, enligt målsägaren, en hel del verktyg, men i skrivande stund är det okänt om tjuven/tjuvarna fick med sig något.

Målsägaren ska återkomma med en eventuell godslista.

Det berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på fredagen.

Läs fler polisnyheter här

+1
1
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
1
+1
9

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS