”Som vanligt är det skräpigt när man besöker återvinningen”

Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat
Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat

ANNONS

OSKARSHAMN

En läsare skickade in bilder till ON efter ett besök på återvinningsstationen i Södertorn, i Oskarshamn, vid lunchtid på söndagen, den 15 juni.

”Som vanligt är det skräpigt när man besöker återvinningen i Södertorn. Upp med kameror eller ta bort stationerna, så får alla åka till Storskogen. Där får de garanterat en skarp tillrättavisning om de slänger sitt skräp på marken och åker. Skräpiga hälsningar från Södertorn😔”, skriver läsaren i fråga.

Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat
Foto: Privat
Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat
Foto: Privat
Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat
Foto: Privat
Nedskräpning på återvinningsstationen i Södertorn i Oskarshamn. Foto: Privat
Foto: Privat
+1
0
+1
0
+1
1
+1
0
+1
0
+1
22
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS