Stal en öl och kastade sedan in den i butiken igen

Bild på polisbil snett framifrån från sidan
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

På långfredagen blev en man i 40-årsåldern upptäckt när han vandrade ut från en matbutik i Oskarshamn, med en stulen öl.

Då han insåg att han hade blivit påkommen valde han att kasta in ölburken i butiken igen. Då gick den sönder, berättar polisen, som har upprättat en anmälan om ringa stöld.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS