Stökiga ungdomar avvisades från camping i Oskarshamn

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Vid 22.15-tiden påskaftonskvällen fick polisen in ett samtal om att ett antal ungdomar saboterade och uppträdde allmänt stökigt på campingplatsen på Gunnarsö i Oskarshamn.

När polispatrullen kom fram hade ungdomarna ifråga lämnat platsen.

Väktare hade avvisat dem.

Polisen berättar att det rörde sig om en handfull ungdomar, i oklar ålder, som ska ha eldat med höga lågor i en grilltunna och, enligt uppgifter på platsen, ska de dessutom ha kastat en bänk i havet. Polisen kunde dock inte se några spår av detta.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS