Tog ut 1 000 kronor ur uttagsautomat – glömde ta med sig pengarna

Svenska sedlar
Bilden är en genrebild. Foto: Imgur

ANNONS

HÖGSBY

En kvinna i 60-årsåldern tog ut 1 000 kronor ur Ica Nära Matmästarens uttagsautomat i Högsby på söndagen den 10 maj; sedan glömde hon att ta med sig pengarna, vilket hon märkte när hon kom hem.

När hon ringde till butiken och berättade om detta, så var inte pengarna kvar.

Pengarna försvann någon gång mellan klockan 10.30 och 12.15.

En anmälan om ringa stöld är upprättad, berättar Peter Karlsson, förundersökningsledare vid polisen i Oskarshamn, på måndagen.

Läs fler polisnyheter här

+1
18
+1
4
+1
8
+1
18
+1
17
+1
67
+1
35

ANNONS

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev varje lördag! Fullmatat med veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.*

*Nyhetsbrevet är självklart GRATIS!

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS