Trafikverket: Fläckvis is på E22:an mellan Ålem och Oskarshamn

E22 i vinterväglag
Vinterväglag på E22 vid Emån. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Ta det lugnt om du ska ut och åka på E22:an.

Trafikverket påminner om att det är vinterväglag med snö och is på sträckan mellan Ålem och Oskarshamn.

”Fläckvis is. Fläckvis är vägen våt. Förebyggande halkbekämpning mellan klockan 16.45 och 23.00”, skriver Trafikverket.

FOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS