Två personer smet från hotellnotor i Oskarshamn

Bild på polisskylt
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Två personer har blivit polisanmälda efter att ha smitit från hotellnotor i Oskarshamn.

I det ena fallet handlar det om en kvinna i 35-årsåldern som lämnade Adels Hotell efter en övernattning i slutet av januari, utan att betala.

Notan låg på 1 390 kronor.

Det andra fallet gäller en man i 30-årsåldern som lämnade Badholmen Restaurang & Rum, i januari, utan att betala för sin övernattning. Det rörde sig om 895 kronor.

I båda fallen är rubriceringen snyltningsbrott.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS