VARNINGEN: ”Det är MYCKET halt”

Bostadsbolag röjer undan snö med en liten traktor.
Byggebo röjer undan snö i ett bostadsområde i Kristineberg. Bilden togs i lördags, den 3 januari. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

”Det är MYCKET halt ute i våra områden”, skriver det allmännyttiga bostadsbolaget, Byggebo AB i Oskarshamn, i ett inlägg i sociala medier på trettondagen.

”Gå försiktigt och använd gärna broddar!”, skriver Byggebo.

+1
12
+1
1
+1
0
+1
3
+1
1
+1
3
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS