Larm om älgolycka utanför Fårbo visade sig vara något annat

Trasig bilruta och olyckstriangel
Bilden är en genrebild: Foto: Freepik/ON365

ANNONS

FÅRBO

Vid 2-tiden på natten mellan onsdagen och torsdagen fick polisen in ett larm om en viltolycka på E22:an, utanför Fårbo.

Enligt de initiala uppgifterna skulle det röra sig om en kollision mellan en lastbil och en älg.

Men det visade sig att det handlade om en kronhjort.

En jägare kallades till platsen, och denne avlivade djuret.

Olyckan ledde inte till några personskador.

ARKIVFOTO

FREEPIK

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS