Polisen fick sätta handfängsel på en stökig man i Oskarshamn

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Polisen fick in ett larm om ett bråk i en lägenhet i Oskarshamn vid 23.20-tiden på onsdagskvällen.

En kraftigt berusad man i 55-årsåldern blev stökig när polispatrullen skulle ta hand om honom.

Man satte handfängsel på honom och en anmälan om våldsamt motstånd upprättades.

Mannen fick sova ruset av sig på polisstationen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS