Körkortslös man stoppades av polisen i Oskarshamn i natt

Polisbil med blåljus
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Strax efter klockan 1 på natten mellan fredagen och lördagen stoppade polisen en bilist i Oskarshamn.

I bilen satt en man i 25-årsåldern som saknar körkort.

Och han är, trots detta, ute och kör vanemässigt, berättar polisen på lördagsförmiddagen.

Han har med andra ord blivit stoppad tidigare.

Därför rubriceras det hela som grov olovlig körning.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS