Promenerade ut från butik i Oskarshamn med varor för 3 800 kronor – utan att betala

Bild på polisstationen i Oskarhamn i mörker
Polisstationen i Oskarshamn. Arkivfoto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

På måndagen promenerade två personer, en man i 30-årsåldern och en kvinna i 60-årsåldern, ut från en matbutik i Oskarshamn med varor för 3 800 kronor, utan att betala.

Polisen berättar att personerna ifråga passerade självscanningen och den sista betalningsmöjligheten med en kundvagn.

De togs dock på bar gärning och polisen har upprättat en stöldanmälan.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS