Bensinslangningar på tre olika platser i Oskarshamn

Bild på polisskylt
Bilden är en genrebild. Foto: Peter A Rosén

ANNONS

OSKARSHAMN

Det slangades bensin på tre platser i Oskarshamn i slutet av förra veckan.

På Kyrkebyvägen rörde det sig om 10 liter. Man ska ha borrat hål i en biltank någon gång mellan klockan 16.00 i torsdags och 08.30 på fredagen.

I det andra fallet, som inträffade på Hjortstigen någon gång mellan torsdagen och fredagen, kom man över 20 liter.

Och i det tredje fallet slangade man 36 liter från en bil som stod parkerad på Norrbackavägen, någon gång mellan fredagen och lördagen.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS