Bilist körde på man och hund vid Ålem

ANNONS

ÅLEM

Vid 22.25-tiden på fredagskvällen hamnade en man och en hund i diket efter att ha blivit påkörda av en bilist på länsväg 603 utanför Ålem.

Evelina Olsson, presstalesperson vid polisregion syd, berättar att bilisten fortsatte utan att stanna på olycksplatsen.

Mannen fördes till sjukhus.

Både mannen och hunden ska ha klarat sig utan allvarliga skador.

Anmälningar om vållande till kroppsskada och smitning från trafikolycksplats har upprättats.

ARKIVFOTO

PETER A ROSÉN

+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

ANNONS

ANNONS

Få vårt nyhetsbrev gratis varje lördag! Veckans mest lästa och engagerande artiklar, tips på evenemang mm.

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS

ANNONS